باخوس: ایران آزمون بزرگی بود

باخوس: ایران آزمون بزرگی بود

وقتی آیدا باخوس در مورد احساس اینکه از قفس رها شده و به سطح B بسکتبال زنان آسیا بازگشته است حرف می‌زند، دقیقاً می‌توانید متوجه منظور او شوید.

به دلیل همه‌گیری، وضعیت برای بسیاری از ما سخت بوده است، اما با توجه به اینکه لبنان تراژدی انفجار بندر بیروت و وضعیت اقتصادی تلخ را تجربه می‌کند، نیاز به لبخند زدن دوباره مردم در این کشور هرگز تا این حد ضروری نبوده است.

باخوسِ باتجربه آماده است تا با کسب عنوان قهرمانی و صعود به بخش A، مسئولیت ارائه یک تقویت بسیار مورد نیاز به مردم خود را بر عهده بگیرد.

«همه ما می‌خواهیم برای آنها امید و لذت به ارمغان بیاوریم به جای اینکه آنها از همه چیز غمگین باشند. ما آگاه هستیم که امید آنها هستیم و می‌دانیم که چقدر برای همه در کشورمان مهم است». آیدا باخوس

«اگر ما در شکست دادن تیم ایران قانع نشدیم اما از آزمون بزرگی عبور کردیم»

باخوس: ایران آزمون بزرگی بود

باخوش با 17 امتیاز مقابل ایران توضیح داد:

«انتظارات من همیشه این است که در تیم یک رهبر باشم. من می‌توانم دفاع، حمله، گلزنی و ریباند کنم و بنابراین هر جایی که مربی مرا بگذارد، با اشتیاق ادامه می‌دهم».

باخوس 10 سال پیش وقتی جوانتر بود با تیم ملی لبنان در جام ملت‌های زنان آسیا به میزبانی ژاپن بازی کرد. آن روزها او بسیار جوان بود اما طی این سال‌ها در کنار باتجربه‌ها نکات بسیاری آموخته است.او و يارانش در تلاش براى بازگشت به سطح A هستند.

دیدگاهتان را بنویسید