صمد ذوب‎ آهن را برد و برای شیمیدر ماشه کشید / بازیکنان خوب و خطرناکی داریم

صمد ذوب‎ آهن را برد و برای شیمیدر ماشه کشید / بازیکنان خوب و خطرناکی داریم

پیروزی شب گذشتۀ مهرام مقابل ذوب آهن اصفهان و حرف‌های صمد نیکخواه بهرامی که در آستانه بازی حساس این تیم با شیمیدر قم تأمل برانگیز است.

سایت خانه بسکتبال ایران : دیشب مهرام مؤفق شد تیم ذوب آهن را در مسابقات بسکتبال باشگاههای ایران با نتیجۀ 70 به 64 شکست بدهد. دیداری که با درخشش صمد همراه شد به ویژه در ثانیه‌های پایانی با پرتاب‌های آزاد سرنوشت ساز این بازیکن.

بلافاصله بعد از مسابقه، صمد نیکخواه بهرامی در گفت و گو با خبرنگاران حاضر شد و گفت در اندازۀ مهرام بازی نکردیم اما بسکتبال‌مان چشم‌نواز است.

« بدون تمرکز بازی کردیم اما با توجه به بازیکنان خوبی که در اختیار داریم، توانستیم بسکتبال چشم‌نوازی ارائه کنیم و برنده بازی شویم».

کاپیتان تیم مهرام برای ارزیابی بیشتر تیمش روی ذوب آهن تأکید بیشتری داشت چون به اعتقاد او «بازی‌های قبلی ما هم چندان خوب نبود چون تیم‌هایی که در گروه ما هستند، عیارشان در حدی نیست که به تیم ما فشار بیاورند.

ذوب آهن یکی از بهترین و باسابقه‌ترین تیم‌های لیگ است و می‌توان گفت که امروز، نخستین بازی جدی ما بعد از ماه‌ها بود».

ذوب آهن دیشب شانس برنده شدن داشت. سویتنی بازیکن خارجی این تیم امتیازآور بود و محمد ترابی 10 از 50 ریباند تیمی را به نام خودش ثبت کرد با 14 امتیاز.
صمد نیکخواه بهرامی با ۱۸ امتیاز، ۷ ریباند و یک پاس گل و کارایی ۱۵ بهترین بازیکن مهرام بود.

کاپیتان تیم ملی بسکتبال در حالی تا اینجای بازی‌ها عیار تیم‌های گروه ب مسابقات بسکتبال باشگاههای ایران را در حد مهرام نمی‌بیند که شیمیدر قم، با 6 برد متوالی، رقیب بعدی مهرام است.

مهرام نیز 6 برد دارد اما با  تفاصل بهتر، بالاتر از شیمیدر قرار گرفت.

این دو تیم روز 23 دی ماه مقابل هم بازی می‌کنند.

مصطفی هاشمی سرمربی فصل گذشتۀ مهرام روی نیمکت شیمیدر می‌نشیند و مهرامی‌های پارسال مثل ارسلان کاظمی و مهراد آتشی در شیمیدر، حساسیت‌های این مسابقه را بالا می‌برند.

با این وجود صمد با حرف‌های شب گذشتۀ خود ماشه را برای مهرام کشید. او گفت «صددرصد قهرمان می‌شویم چون به چیزی جز قهرمانی فکر نمی‌کنیم. بازیکنان خوب و خطرناکی داریم که در لحظات بازی می‌توانند نتیجه بازی را عوض کند».

حرف‌های صمد در روز بازی با ذوب آهن که مهرام برخی دقایق خوب بازی نکرد اما بازیکنان با تجربه‌ای چون کامرانی، حسین‌زاده، زنگنه با همراهی بازیکن خارجی این تیم «ترنت»، بازی را از چنگ تیم اصفهانی بیرون آوردند، عینیت یافت.

حالا همه منتظر رویارویی صمد با تیم هاشمی هستند و چشم‌هایی که برای نخستین باخت مهرام یا شیمیدر کار می‌کنند.

مطالب اختصاصی بیشتر از بسکتبال ایران را در بخش بالای سبد، خانه بسکتبال ایران بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید