سریال جدید بازی‌های تدارکاتی تیم ملی بسکتبال

سریال جدید بازی‌های تدارکاتی تیم ملی بسکتبال

سایت خانه بسکتبال ایران؛

رامین احمدی‌طباطبایی:

«طی چند روز گذشته، دعوت‌نامه‌ای از طرف فدراسیون بسکتبال آرژانتین داشتیم که پیشنهاد دادند باتوجه به این که هر دو تیم سه روز زودتر از افتتاحیه بازی‌های المپیک به ژاپن اعزام می‌شوند، یک بازی دوستانه با آرژانتین در توکیو داشته باشیم».

صالحیان:

«در نظر داشتیم تیم ملی بسکتبال دیداری با تیم ملی آرژانتین در کشور اسپانیا داشته باشد و تمامی رایزنی‌ها و مکاتبات برای انجام این بازی انجام شده بود، اما در آخرین لحظات فدراسیون بسکتبال آرژانتین اعلام کرد که نمی‌تواند در این بازی دوستانه شرکت کند».

میزان

فاصله دو اتاق دبیر تا رئیس فدراسیون بسکتبال 20 متر بیشتر نیست. الان برای ما مشخص کنید با آرژانتین بازی می‌کنیم یانه؟ کجا؟

بازهم سفر بی سفر!

رضا نوری، سرمربی تیم بسکتبال جوانان ایران از لغو سفر این تیم به اسپانیا خبر داد و گفت:

«اسپانیا از تیم ایران برای برگزاری بازی دوستانه دعوت کرد و قرار بود از اسپانیا عازم لتونی (میزبان جوانان جهان) شویم اما، چون برای حضور در لتونی باید سه روز در اسپانیا قرنطینه شویم با برگزاری این اردوی برون مرزی و دیدار‌های دوستانه مخالفت شد، زیرا هزینه اقامت و اعزام بسیار زیاد می‌شود».

یک تیم، فقط یک تیم رو بفرستید اسپانیا یا هر جا، یک کم دل‌مون خنک شه بگیم بعد از 4 ماه هی حرف زدن در مورد بازی تدارکاتی در انواع شهرهای اروپا و آسیا، بالاخره تیمامون یک جایی رفتند.

 

دیدگاهتان را بنویسید