اعتراض این بار در مسابقات دسته یک

اعتراض این بار در مسابقات دسته یک

خانه بسکتبال ایران؛ شعله‌رسا: فدراسیون با تقدیم قهرمانی به سپاهان از اصفهانی‌ها دلجویی کرد!

اکرم شعله‌رسا سرمربی تیم اکسون که تیمش در دسته یک بانوان ایران نایب قهرمان شد، از تغییر ساعت برگزاری بازی‌ها از 14 به 22 معترض است تا حضور تماشاگران در طبقه دوم سالن! با آنکه باید مسابقه بدون تماشاگر برگزار می‌شد.

وی گفت: «چه دلیلی داشت که میزبانی نیمه‌نهایی و فینال را به اصفهان دادند»؟

بخش‌هایی از حرف‌های شعله‌رسا با شهرآرانیوز:

«فکر می‌کنم پس از اتفاقاتی که در لیگ دو بانوان برای #ذوب‌آهن افتاد، فدراسیون می‌خواست از اصفهانی‌ها دلجویی کند تا سپاهان و ذوب‌آهن همچنان در بسکتبال تیمداری کنند».

«متاسفانه داوری هم ضعیف بود و خیلی برای میزبان راحت سوت می‌زدند».

«بازیکنان اصفهانی اصلاً آموزش می‌بینند چطور خطا کنند. خب این چه بسکتبالی است. بازی قلدرانه و تهاجمی با بازی کثیف فرق دارد و آن‌ها متاسفانه کثیف بازی کردند».

«اغلب مربیان هم که اعتراض نمی‌کنند، چون فکر می‌کنند موقعیت خود را از دست می‌دهند و ما هم که اعتراض می‌کنیم، اسپانسر ما را به فدراسیون می‌برند و می‌گویند کادر شما به ما بی‌ادبی کرده است»!

«مطمئن باشید هرجای دیگر غیر از اصفهان بود ما قهرمان می‌شدیم! آخر بازی بچه‌های من گریه می‌کردند و قسم می‌خوردند اصلا دستشان به بازیکن نخورده که فنی می‌گیرند»!

«خانم طهماسیان (مسئول کمیته داوران فدراسیون) قبل از بازی‌ها به ما گفتند خیالتان راحت من اینجا هستم، اما زمانی که بازی آغاز شد ایشان رفتند در VIP و تا آخر مسابقه هم کنار زمین نیامدند! اصلا بودن یا نبودن خانم طهماسیان در آنجا توفیر چندانی نداشت»!

«در پایان بازی‌ها مراسم خاصی نبود. مثل ۱۰ سال پیش استیج گذاشتند و اول جوایز تیم سوم را دادند بعد تیم قهرمان و بعد نایب قهرمان! که متوجه این ترتیب هم نشدیم»…

 

مطالب اختصاصی بیشتر از بسکتبال ایران را در بخش بالای سبد، خانه بسکتبال ایران بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید