بسکتبال باشگاههای ایران / تیم‌های بدون برد و مدعیان بدون باخت

بسکتبال باشگاههای ایران / تیم‌های بدون برد و مدعیان بدون باخت

امروز و فردا چهار دیدار در مسابقات بسکتبال مردان باشگاههای ایران برگزار می‌شود.

امروز

آینده سازان – نیروی زمینی

کوچین ملی 2021 – ذوب آهن

فردا

مس کرمان – شهرداری بندرعباس

شیمیدر – مهرام

سایت خانه بسکتبال ایران – امروز یکی از دو تیم آینده‌سازان و نیروی زمینی در رده‌بندی تیم‌های گروه ب بسکتبال مردان باشگاههای ایران صاحب برد می‌شود.

15:00، زمان دیدار دو تیم با پخش زندۀ تلویزیونی اعلام شده است. نیروی زمینی در جدول 8 تیمی با تفاضل بهتر، در مکان هفتم، و بالاتر از آینده سازان ایستاده است.

18:00، بازی تیم‌های کوچین ملی 2021 و ذوب‌آهن برگزار می‌شود.

انتظار داریم بازی به بازی تغییراتی در نحوۀ بازی جوانان ببینیم. شاید امروز ببینیم.

بسکتبال باشگاههای ایران / تیم‌های بدون برد و مدعیان بدون باخت

ذوب آهن بعد از باخت به شیمیدر و مهرام، و اعتراضات فرزاد_کوهیان، سرمربی این تیم که گفته بود «کی کجاست و چیکار می‌کنه و ….»، با تمدد اعصاب به تهران آمد و نمی‌خواهد اسیر انرژی و نیروی جوانی بازیکنان کوچین شود.

فردا بازی تیم‌های مس و شهرداری به دلیل قرارگیری دو تیم در مکان‌های میانی جدول حساس است. هر دو تیم با 9 امتیاز در مکان‌های چهارم و پنجم جدول 8 تیمی گروه ب جای دارند.

اما حساس‌ترین بازی فردا بین تیم‌های مهرام و شیمیدرقم، دو تیم بدون باخت رده بندی گروه ب برگزار خواهد شد. در واقع امروز و فردا در بازی‌ها شاهد رویارویی مستقیم تیم‌های بدون برد و مدعیان بدون باخت گروه ب هستیم.

هر دو تیم تمرینات پرفشاری را پشت سر گذاشتند و در بازی‌های خود با ذوب آهن محک جدی خورند.

مهرام با صمد نیکخواه بهرامی، مهدی کامرانی، آرمان زنگنه، میثم میرزایی و حامد حسین‌زاده به اتفاق «ترنت» بازیکن خارجی و دیگر بازیکنان مطرح خود، نشانه‌های خوبی برای بازی دارد.

شیمیدر با سختکوشی بازیکنان خود نتایج خوبی گرفته است. شاید بازیکنان این تیم به اندازۀ مهرامی‌ها صاحب آوازه نباشند اما مسئولیت‌های خود را به درستی انجام می‌دهند. ارسلان کاظمی، به همراه عماد سلمانی، مهدی اسماعیلی، وحید حاجیان و مهراد آتشی، شاخص‌ترین بازیکنان این تیم هستند. کلوین آمایو بازیکن خارجی نیز در ترکیب این تیم است.

به دلیل پخش تلویزیونی و تغییرات احتمالی در زمان شروع، از اعلام ساعت بازی‌ها معذوریم.

مطالب اختصاصی بیشتر از بسکتبال ایران را در بخش بالای سبد، خانه بسکتبال ایران بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید