بسکتبال باشگاههای ایران بعد از لغو میزبانی قطر / از تیم‌ها چه خبر؟

بسکتبال باشگاههای ایران بعد از لغو میزبانی قطر / از تیم‌ها چه خبر؟

مسابقات بسکتبال مردان باشگاههای ایران چند روز قبل از پنجره‌ی سوم کاپ آسیا به دلیل حضور بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی بسکتبال تعطیل شد.

سایت خانه بسکتبال ایران – در پی این تعطیلی، اردونشینان تمرینات خود را از سر گرفتند اما بنا بر اعلام لغو میزبانی قطر، فیبا آسیا مسابقات پنجره‌ی سوم را به زمان دیگری موکول کرد.

به این ترتیب اردو‌نشینان بعد از ترک اردو، به تیم‌های باشگاهی خود برگشتند تا برای ادامه‌ی بسکتبال باشگاههای ایران آماده شوند.

در رده‌بندی تیم‌ها تا به اینجای مسابقات، تیم‌های شهرداری گرگان و مهرام تهران در جدول دو گروه الف و ب بدون باخت صدرنشین هستند.

تیم شهرداری یک بازیکن نیجریه‌ای به خدمت گرفت که در کنار سایر نفرات ملی، مطرح و خارجی این تیم، بر قدرت تیم در ادامه‌ی مسابقات می‌افزاید.

تیم نفت آبادان از 13 بازی 3 باخت دارد. نفتی‌ها مجوز بازیکن خارجی از شورای ورزش نفت ندارند اما به نظر می‌رسد با جذب یک بازیکن خارجی در تیم بانوان، چراغ سبز برای تیم مردان روشن شده باشد.

پیروزی در دیدار عقب افتاده‌ با مس رفسنجان به تیم اکسون تهران خیلی کمک کرد تا رتبه‌ی سوم رده‌بندی گروه را از آن خود کند.

تیم شهرداری قزوین با نوسانات زیادی که در بازی‌های اخیر نشان داد در مکان چهارم است اما توسط آویژه صنعت پارسا مشهد به شدت تهدید می‌شود.

در صورت پیروزی تیم مشهدی در بازی معوقه امروز مقابل مس رفسنجان، این تیم جای تیم قزوینی می‌نشیند.

مسی‌ها با یک بازی کمتر نیم‌ نگاهی به مکان‌های بالاتر دارند. بازیکن آقریقایی آنها رفته اما قرار است برگردد. شاید یک آمریکایی هم جذب کنند.

دو تیم خانه بسکتبال خوزستان با دو برد و رعدپدافند مشهد با یک برد در مکان‌های هفتم و هشتم جدول گروه الف جای دارند.

در گروه ب، تیم مهرام با 11 برد از 11 بازی موقتاً دوم است و شیمیدر با 11 برد از 13 بازی صدرنشین است.

اگر مهرام بازی‌های عقب افتاده خودش را با برد تمام کند و تعداد باخت‌های شیمیدر به نسبت ذوب آهن بیشتر نشود، در پایان بازی‌های رفت و برگشت مهرام اول می‌ماند و شیمیدر دوم.

ذوب آهن از 11 بازی 8 برد دارد در حالی که تیم کوچین آمل با 7 برد و 6 باخت در مکان سوم است. ذوب آهن در زمان تعطیلی مسابقات، دیداری تدارکاتی مقابل تیم ملی بسکتبال برگزار کرد.

مس کرمان و شهرداری بندرعباس تیم‌های پنجم و ششم این گروه هستند.

تیم بدون برد دو گروه آینده سازان است.

تیم نیروی زمینی با یک برد در جدول تیم‌های گروه ب، بازی‌ها را دنبال می‌کند.

مسابقات بسکتبال باشگاههای ایران با حضور 16 تیم در دو گروه 8 تیمی برگزار می‌شود.

عکس فدراسیون بسکتبال

دیدگاهتان را بنویسید