اعتراض پوران عباسی به گیلانی‌ها/ من تیمم را به جایی منتقل نکردم

تیم بسکتبال سپهرداد

پوران عباسی می‌گوید: من امتیاز تیم بسکتبال سپهرداد تهران را به کسی واگذار نکردم و نمی‌دانم علت شایعات اخیر مبنی به انتقال سپهرداد به گیلان چیست.

مالک و سرمربی تیم بسکتبال بانوان سپهرداد تهران گفت: از دو روز پیش اخبار متفاوتی مبنی بر انتقال سپهرداد به هیئت بسکتبال گیلان شنیده است در حالی که من این اخبار را رد می‌کنم.

من و رئیس هیئت بسکتبال استان گیلان فقط در زمینۀ آموزش مربیان استان با هم مذاکره کردیم و قرار شد از دو سه تن از بازیکنان گیلانی هم در سپهرداد استفاده کنم.

بعد از بازگشتم از رشت، از طریق رسانه‌ها در جریان خبر انتقال تیم سپهرداد به گیلان و شرکت در مسابقات باشگاههای ایران به این نام قرار گرفتم که این موضوع را رد می‌کنم. هیچ‌گونه توافقی برای انتقال سپهرداد و یا تغییر نام این تیم به سپهرداد گیلان انجام نشده است.

عباسی که به طور اختصاصی این خبر را در گفت و گو  با سایت خانه بسکتبال ایران اعلام کرد با اعتراض به عملکرد گیلانی‌ها در انتشار اخباری مبنی بر حضور در مسابقات بانوان با نام سپهرداد گیلان گفت:

این تیم در تهران به فعالیتش بدون اسپانسر ادامه می‌دهد و هر گونه خبر در خصوص انتقال یا تغییر نام تیم در رسانه‌ها را تکذیب می‌کنم.

 

مطالب اختصاصی بیشتر از بسکتبال ایران را در بخش بالای سبد، خانه بسکتبال ایران بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید